KATALÓG TOVARU
TOP TOVAR
 

 



REKLAMA

TOPlist

Záručný servis | Pozáručný servis | Garančné prohliadky | Individuálne úpravy



Minibiker
Husova ul.
Votice - Beztahov
259 01 - Česko
Tel: +420 317 705 539
 
 

 

Cenník - Základné

 
 
Zistenie závady: 26 € až 76 € Cenu Vám oznámime pri prijatí stroja / cena sa zapíšte do celkovej ceny opravy
Hodinová sadzba: 26 € Nevzťahuje sa na fixné ceny servisu a garančné prehliadky.
Hodinová sadzba EXPRES (na počkanie):                          18 € Iba pokiaľ je možné odložiť zazmluvnenú prácu a len pre jednoduché (rýchle) opravy.
Umývanie a čistenie stroja: 16 € Stroj musí byť pred servisom čistý, pokiaľ nie je, umyjeme ho my.
 
 

Cenník - Zostavenie a nastavenie nového stroja

  
 
Požiadavku na zostavenie a nastavenie je nutné uviesť do objednávky, prípadne oznámiť s dostatočným predstihom pred odoslaním (vyzdvihnutím) stroja. Z technických dôvodov nie je vždy možné stroj zostaviť na počkanie. Pripravenie (zostavenie a nastavenie) stroja pre zákazníka väčšinou zvládneme v priebehu 1 – 2 dní od potvrdenia objednávky. Pri niektorých výrobkoch sa po zostavení môže oproti dodaniu výrobku v krabici líšiť cena dopravy. Prípadné navýšenie ceny Vám oznámime individuálne, podľa rozmerov stroja a miesta určenia.
 
 
ATV 49ccm / eATV mini, Moto 49ccm / eMoto mini 29 €
Moto 50ccm NRG / eMoto NRG 33 €
Dirt bike (všetky modely) 63 €
ATV 110ccm, 125ccm / eATV 1000W, GO-KART 63 €
ATV 150ccm, 250ccm 84 €
Motokoloběžka (všetky modely) 29 €
Bugina (všetky modely) 104 €
 
 

Ceník - Garanční prohlídka

 
Stroj je podroben důkladné kontrole, ta odhalí případné začínající poruchy, které by mohly vést k jeho poškození. Z technických důvodů není vždy možné provést garanční prohlídku na počkání, většinou ji zvládneme do 1 - 2 dnů.
 
 

ATV 49ccm / eATV mini, Moto 49ccm / eMoto mini 29 €
Moto 50ccm NRG / eMoto NRG 33 €
Dirt bike (všetky modely) 63 €
ATV 110ccm, 125ccm / eATV 1000W, GO-KART 63 €
ATV 150ccm, 250ccm 84 €
Motokoloběžka (všetky modely) 29 €
Bugina (všetky modely) 104 €
 
Uvedené ceny sú vrátne DPH
 
 

Záručný / pozáručný servis a garančná prohliadka

 
 
Pri posielaní veci na opravu, či garančnej prehliadke poštou alebo prepravnou spoločnosťou je dôležité priložiť nasledujúce informácie:
  • meno a prievisko
  • telefón
  • e-mail
  • úplná adresa
  • popis závady, ako a kedy sa závada prejavuje
 
Aby ste na niečo nezabudli, môžete pre objednávkové služby využiť nasledujúce formuláre:
 
Vo formulári detailne popíšete závadu, alebo čo požadujete so strojom urobiť. Dokumenty je nutné vyplniť na počítači, alebo prútikovým písmom a podpísať.
V prípade odovzdania tovaru na opravu u nás na prevádzke, nie je nutné dokument tlačiť, všetko s Vami vybavíme osobne pri odovzdaní veci.
Pri odovzdaní musí byť stroj čistý. V prípade odovzdania znečisteného stroja, je nutné ho pred servisom umyť a službu zákazníkovi naúčtovať.
 
 

Podmienky skladovania

 
Ak neprevezme zákazník (objednávateľ) opravenú vec bez zbytočného odkladu po tom, čo mala byť oprava dokončená, teda do 7 dní od dohodnutého termínu dokončenia; ak bola dokončená neskôr, potom do 7 dní po vyrozumení o jej dokončení, alebo ak neprevezme objednávateľ vec, ktorá opravená nebola, pretože nemožno opraviť, či už v rámci záručnej opravy alebo pozáručného servisu alebo z dôvodu zamietnutia reklamácie veci, alebo vec ktorú si je objednávateľ povinný na základe výzvy servisu/dodávateľa (zhotoviteľ) vyzdvihnúť, a to po vyrozumení v zhodnej lehote, je zhotoviteľ oprávnený vyúčtovať objednávateľovi odplatu za uskladnenie vo výške 4,2 € denne.

Ďalej môže zhotoviteľ nevyzdvihnutú vec na účet objednávateľa vhodným spôsobom predať. Zhotoviteľ upovedomí objednávateľa o zamýšľanom predaji a určí mu náhradnú lehotu na prevzatie veci, avšak nie kratšiu ako jeden mesiac. Ak sa nehlási neznámy alebo ťažko dosiahnuteľný objednávateľ o dielo po dobu dlhšiu ako šesť mesiacov, môže zhotoviteľ vec na jeho účet predať aj bez vyrozumenia.

Po predaji veci bude výťažok z predaja po započítaní účelne vynaložených nákladov spojených s úschovou veci, jej následným predajom, náklady na odoslanie výťažku alebo náklady na úschovu výťažku odoslaný objednávateľovi formou poštovej poukážky na adresu objednávateľa, popr. iným vhodným spôsobom. Ak nebude možné výťažok z predaja doručiť, upovedomí zhotoviteľ o takej nemožnosti písomne ​​objednávateľa na jeho adresu a výťažok z predaja ponechá na svojom účte alebo ho uloží do solučnej úschovy na náklady objednávateľa. V prípade, že výťažok ponechá zhotoviteľ na svojom účte, dohodli objednávateľ a zhotoviteľ, že výťažok nie je úročený.
 
 
 
Pokiaľ to k nám máte ďaleko, po dohode môžete využiť niektorý z našich  partnerských servisov.



Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie
TOPlist